Orderhantering med EDI-koppling för VVS-företaget

EDI - direktkoppling för VVS-företaget mot leverantör

För beställningar som görs hos följande leverantörer kan ni få orderbekräftelser direkt in i Seven Time. Artiklarna som ingår i beställningen läggs automatiskt in på ert projekt eller arbetsorder

Seventime affärssystem iphone tablet laptop

Full tillgänglighet via webb eller appar

Seven Time är ett väldigt lättanvänt system för alla VVS-företag som behöver kunna planera jobben, hålla reda på nedlagd tid, förbrukat material och därefter kunna följa upp utfallet på projekt- och/eller arbetsordernivå.

I grunden finns tidredovisning och registrering av utlägg/material där man kan registrera tid/utlägg på kunder och projekt. Sedan kan man välja fritt bland de moduler som finns tillgängliga.

Allt tillgängligt för webb, Iphone och Android, du kan ta med dig Seven Time överallt.

 

Mobil arbetsorder och full koll på ekonomin

Håll ordning på vilket arbete som ska göras, vem som ska utföra det och när det ska göras. Lägg till dokument och egenkontroller om ni har behov av det. Ni får enklare planering och mindre administration.

Stöd för egna fält och ni kan även skicka mail eller SMS direkt från arbetsordern, exempelvis för orderbekräftelser eller för att meddela när jobbet planeras att utföras.

Efter utfört arbete är det enkelt att göra en ekonomisk uppföljning.

Ni får full kontroll på hur många timmar varje person har jobbat per månad samt hos vilken kund och vilket projekt. Det tar sedan några sekunder att ta fram en tidrapport som kan användas som fakturaunderlag och/eller löneunderlag. Ja om du inte vill göra det allra smidigaste, dvs även fakturera direkt från Seven Time. 

Vad tycker kunderna om Seven Time?

Klicka på bilden nedan för att läsa mer om vad införandet av Seven Time har inneburit för Niclas & Maurice med kollegor på Rörmokar’n i Sollefteå