Tidredovisning, projekthantering och fakturering för konsultföretag
Enkel och smidig tidredovisning
Tidredovisning ska vara enkel och smidig, oavsett om du är administratör eller anställd. Ju enklare det är att tidrapportera, desto oftare görs det och ju mer exakt blir faktureringen.
Ni får full kontroll på hur många timmar varje person har jobbat per månad samt hos vilken kund och vilket projekt. Det tar sedan några sekunder att ta fram en tidrapport som kan användas som fakturaunderlag och/eller löneunderlag.
Seven Time erbjuder dessutom integration med alla de vanligaste ekonomisystemen som Fortnox, Visma och Björn Lundén m.fl.
Full tillgänglighet via webb eller appar
Seven Time är ett väldigt lättanvänt system för alla typer av konsultföretag som behöver kunna hålla reda på nedlagd tid, följa upp utfallet på projekt- och/eller kundnivå.
I grunden finns tidredovisning och registrering av utlägg där man kan registrera tid/utlägg på kunder och projekt. Sedan kan man välja fritt bland de moduler som finns tillgängliga.
Allt tillgängligt för webb, Iphone och Android, du kan ta med dig Seven Time överallt.
Projektmodul med möjligheter
Planera och driv era projekt med enkelhet!
Planera in era projekt och registrera tider och utlägg på projektet. Med budget och utfall får ni koll på intäkter och kostnader.
- Planera projekt
- Registrera tider och utlägg (kostnader/material)
- Dokument
- Uppgifter och kommentarer
- Generera faktura utifrån tider
- Budget och utfall
- Vecko eller månadsbudget på tid
- Skapa fakturor från projektet
- Import från ekonomisystem och fil
- Export till ekonomisystem och Excel (csv)
Vad tycker kunderna om Seven Time?
Klicka på bilden nedan för att läsa mer om vad införandet av Seven Time har inneburit för Anton med kollegor på Trimero Accounting AB